Înapoi la categorie

GETT’S la 20 de ani! O viziune, o afacere, o echipă!

AccesoriiDesign & TehnologieEvenimenteExperiențeFrumusețeLifestyleModăPovești

„Succesul poate fi atins de mulți, dar fără viziune, muncă și constanță, se pierde. Ne place ceea ce facem, suntem împinși de creativitatea care ne zgândăre și nu ne lasă în pace până nu se manifestă”- Lucian Miess

De unde numele GETT’S și de ce această industrie? Își pun mulți întrebarea. Totul a plecat de la o vizită la Campionatul Mondial de Coafură de la Washington din 1996, unde Lucian Miess – fondatorul brandului GETT’S, a realizat diferența dintre o industrie uriașă în SUA și o cooperativă în țară, dar, în același timp, a înțeles și care este potențialul pe care îl are acest domeniu.

Având studii de arhitectură și fiind întotdeauna atras de estetic, drept dovadă toată linia de activități conexe, a dorit să creeze un brand vestic, internațional, care să se adreseze acelor clienți pentru care vizita la salon nu este o necesitate, ci un mod de viață, care caută luxul și standarde înalte, într-un mediu de 5*****.

După șase luni de căutări, a fost găsit numele GETT’S. S-a dorit un nume puternic, scurt, care să ridice semne de întrebare referitor la pronunția corectă (în română sau în engleză – inspirat de afișul filmului Face Off), ceea ce a contribuit la crearea unui brand, ca orice controversă. Astfel, a luat naștere, în 1997, GETT’S Hair Studio, cu primul salon deschis pe Bulevardul Unirii. Fiind un brand de 5 ***** gândit pentru locații exclusiviste, în 2001 a fost deschis un nou salon, la parterul JW Marriott Grand Hotel, urmat, în 2005, de cel din Radisson Blu, Dacia Bulevard în 2009 și Incity Residences în 2010.

Abordarea GETT’S pleacă de la o idee centrală – clientul – și construiește apoi în jurul acestuia conceptul care poate oferi maximum de relaxare, de ambient, de confort, de servicii, încercând să ofere fiecărei locații ceva diferit. Ceea ce s-a dorit de la început a fost nu doar un salon, ci crearea unui brand care să aibă un cuvânt de spus și un market share în această industrie, inexistent atunci în țară, dar care trebuia să se formeze.

Astfel, în anul 2003, Lucian Miess a considerat că a venit momentul pentru a crea un nou brand care să se adreseze persoanelor cu venituri medium-high, un brand de 4 **** care să fie accesibil atât din punct de vedere al prețurilor, al orarului, dar și a disponibilității. Așa a luat naștere brandul GETT’S ColorBar și primul salon deschis într-un centru comercial, București Mall Vitan, după care au urmat Iulius Mall Cluj în 2008, AFI Palace Cotroceni în 2010, Mega Mall în 2015 și ParkLake în 2016.

O dovadă a faptului că în spatele brandului GETT’S este un om cu viziune și o echipă performantă sunt rezultatele: 93.241 de clienți fideli din clasa medium-high și high, în 2016, o creștere de aproape 10.000 clienți de la un an la altul, în condițiile în care este foarte greu să generezi creștere în locații mature și în condițiile unei concurențe acerbe, Revista Estetica România și Republica Moldova – una din cele mai bune din întreaga rețea de licențe; software – un ERP de vârf și, nu în ultimul rând, revista GETT’S Highlights Magazine, revista glossy a lanțului de saloane, care este unică în România și printre puținele din lume.

GETT’S deține primul program de fidelizare cu acumulare de puncte bonus cu care se pot plăti ulterior serviciile în cadrul saloanelor, precum și sistemul de recompensare cu puncte bonus pentru fiecare client recomandat și feedback oferit. În cadrul platformei digitale getts.ro, clienții își pot gestiona datele, pot lăsa feedback, pot vedea următoarea programare, pot face programări on-line și pot cere detalii pe chat sau accesa blogul sau newsletterul.

Din 15 locații deschise în 20 ani, doar patru au fost deschise integral cu fonduri proprii, restul în diverse forme de parteneriate, de la management, asocieri, franciză, ceea ce definește GETT’S ca o firmă de parteneriat cu diverși investitori într-un sistem deschis și modern, ca o recunoaștere a sistemului de management și a valorii brandului, lucru unic pe piața românească. „Am plecat de la valorile, misiunea și țelul pe care le împărtășim și pe care le-am dorit pentru GETT’S. Astăzi, la vremea bilanțului celor două decenii, putem spune că le-am onorat. Promisiunea rămâne deoarece calitatea nu este negociabilă.” spune Miess.

Un brand care nu doar a rezistat, ci a fost, este şi probabil că va fi liderul pe acest segment de medium-high şi high. Și pentru că a te menține înseamnă să fii mereu în pas cu piața și cerințele ei, GETT’S vine la aniversare cu un nou brand, GETT’S Men, dedicat, în exclusivitate, bărbaților, dar și cu o nouă franciză, GETT’S Platinia în Cluj.

Urmează, cât de curând, instalarea unui CRM – VoIP, un sistem de recunoaștere automată a clienților, GETT’S app, e-shop, precum și deschiderea unei noi locații în București.

În GETT’S și în grupul de firme cu activități conexe există peste 200 de oameni cu specializări diverse și complexe: personal de specialitate pe meserii și departamente diferite, ingineri, IT, recepție, HR, contabilitate, graficieni, editori pentru cele trei reviste pe care le publicăm, personal de vânzări, marketing, personal pentru importuri-exporturi şi distribuție, pentru software, franciză, logistică, traineri pentru alte saloane din România şi manageri de la middle management până la top management.

Activitățile din grupul de firme includ: softuri dezvoltate de la zero, in-house, manuale operaționale de 300 de pagini, standarde certificate, modele de business la un nivel peste media internațională, mărci internaționale și modele protejate de drepturi de autor. Doar la nivel de IT, putem vorbi despre un lanț de saloane organizate ca rețea în timp real, cu program de fidelizare prin acumulare de puncte, cu produse financiare, cu platformă online de comunicare cu clienții, cu chat și programări online, cu aplicație de mobil în final testing, toate având la bază un soft profesional de tip E.R.P (cel mai complex) cu peste două milioane de linii de programare, dezvoltat de la zero, de peste 15 ani.

„Le mulțumim tuturor celor care au contribuit la această muncă și echipă, indiferent de pondere sau perioadă. Le mulțumim, de asemenea, tuturor clienților ocazionali sau fideli, fără de care GETT’S nu și-ar justifica existența.” Lucian Miess

Our vison: Pioneers that influence industry trends

Our mission: Continuing education and total commitment to upgrading the professional standards

Our goal: Achieving the higher standards of clients satisfaction through the best professional services

Our promise: To be the best. To provide the finest professional services. To never compromise our standards, because quality is not negociable.

Gett’s Hair Studio

Locații de 5 stele cu destinație exclusivistă ce exprimă răsfăț, îmbină stilul clasic cu imaginea elegantă, adresate celor ce-și doresc intimitate. Martie 1997, primul salon deschis.

Gett’s Color Bar

Locații de 4 stele, amplasate în centre comerciale, ce combină stilul high-tech și imaginea modernă, pline de energie, accesibile tuturor din punctul de vedere al orarului, prețurilor, disponibilității. Octombrie 2003, primul salon ColorBar.

Gett’s Men

Decembrie 2016, primul salon dedicat bărbaților. Noul barbershop aduce o atmosferă modern-vintage dată de elemente de design inspirate de anii ‘50, dar cu tehnologie de ultimă generație.

Gett’s Beauty Miles

Primul program de fidelizare, destinat să ofere membrilor săi avantaje deosebite prin apartenența la unul din cluburile GETT’S, lansat în 2002.