Înapoi la categorie

Johnny Coca, noul director de creație pentru divizia de accesorii a Louis Vuitton

AccesoriiDesign & TehnologieEvenimenteExperiențeFrumusețeLifestyleModăPovești

Louis Vuitton a anunțat numirea designerului Johnny Coca în poziția de director creativ al colecțiilor de marochinărie pentru femei. Din data de 2 iunie 2020, designerul de origine spaniolă lucrează alături de Nicolas Ghesquière, directorul de creație al casei franceze, și va superviza noile colecții de genți, portofele, curele și alte accesorii.

Începuturile carierei

În prezent, Coca este unul dintre cei mai renumiți designeri de marochinărie, cunoscut drept „vrăjitorul genților”, cel care a reușit, în urmă cu ceva vreme, lucrând cu Phoebe Philo, să readucă gențile Celine în elita modei și să le transforme în accesorii must-have. Născut în Spania, Johnny a studiat la Universitatea de Beaux-Arts din Paris și la Boulle, școala de arte aplicate. Și-a început cariera de designer chiar în atelierul de marochinărie Louis Vuitton, mutându-se, apoi, la Bally și, mai târziu, la Celine.

Etapa Mulberry

În 2015, Johnny a fost numit director de creație la Mulberry, unde a supervizat toate colecțiile de ready-to-wear și de accesorii, atât pentru femei, cât și pentru bărbați, într-o perioadă în care brandul britanic a reușit să revină la strălucirea de altă dată, mare parte din succes fiind atribuit lui Coca. În respectiva etapă a carierei sale, acesta a creat noi linii de genți și de încălțăminte și s-a ocupat de toate aspectele imaginii de brand, transformând Mulberry într-un nume competitiv în piața de profil.

Poziție strategică în cadrul Louis Vuitton

În noua sa poziție, Johnny Coca se va ocupa, în primul rând, de gențile high-end, de piesele de show, de comenzile speciale, precum și de linia de ochelari a mărcii. „Sunt foarte fericită că Johnny se întoarce la noi”, a declarat Delphine Arnault, vicepreședinte executiv al Louis Vuitton și cea care supervizează toate activitățile legate de creația și de produsele casei. “Noul nostru director va consolida energia creativă și abilitatea de a inova a casei. Johnny este la unison cu spiritul și viziunea Louis Vuitton”, concluzionează oficialul LVMH.