Înapoi la categorie

Gina Chirilă, imaginea The Grand Avenue în campania SS2019: În modelling, personalitatea puternică și un fizic plăcut fac cea mai bună echipă

AccesoriiDesign & TehnologieEvenimenteExperiențeFrumusețeLifestyleModăPovești

Gina Chirilă este unul dintre cele mai apreciate modele din România, cu o carieră importantă atât în țară, cât și peste hotare, la care se adaugă, între timp, căsătoria cu Bogdan Vlădău și o nouă direcție profesională, ea pornind pe calea antreprenoriatului cu un nou brand de modă. Anul acesta, Gina a devenit imaginea galeriei comerciale The Grand Avenue și, cu această ocazie, ne-a împărtășit o parte din viziunea care i-a conturat personalitatea și a propulsat-o pe podiumurile de modă din întreaga lume.

Ești, de ani buni, în lumina reflectoarelor și în atenția opiniei publice. Cum te-a schimbat notorietatea, atât cu avantajele, cât și cu dezavantajele care decurg din aceasta?

Am fost norocoasă să primesc o educație adecvată, așa că am luat din jurul meu lucrurile pe care le-am considerat bune, în opinia mea. Pot să spun că drumul spre evoluția personală a constat în interacțiunea mea cu diverse persoane, precum și cu evenimentele care s-au ivit în urma notorietății.

Pentru foarte multe tinere din România, experiența de a fi model a devenit o rampă de lansare sau, mai bine zis, o oportunitate de a deveni cunoscute. Ce le-ai recomanda celor care doresc să urmeze o carieră în acest domeniu?

În primul rând, le-aș recomanda să își expună personalitatea și să își dezvolte capacitățile cognitive și intelectul, pentru că o personalitate puternică cu un fizic plăcut fac cea mai bună echipă. Așa că, deși lumea asta a modellingului poate parea că se referă doar la latura estetică, nu este chiar așa, aceste elemente enumerate mai sus jucând un rol primordial în menținerea și dezvoltarea personală și profesională.

Pentru oricare dintre noi luxul are o anume definiție, mai ales că fiecare îl percepem diferit. Cum ai caracteriza tu luxul?

Pentru mine, luxul se împarte în două categorii: dacă ar fi să vorbim despre lucruri materiale, l-aș descrie prin simplitate și calitate. Dacă ar fi să discutăm despre luxul important cu adevărat pentru mine, acesta ar fi descris prin timpul petrecut cu cei dragi și anume acele clipe unice și frumoase care rămân întipărite toata viața.

La nivel internațional, care sunt brandurile din industria modei pentru care nutrești admirație, în special pentru felul în care au reușit să se impună în piață, dar și pentru mesajul pe care îl transmit publicului?

Brandurile mele preferate ar fi: Saint Laurent, Alexandre Vauthier, Valentino, Ermanno Scervino, Emilio Pucci, Roberto Cavalli sau Chanel pentru că, așa cum vorbeam mai devreme, aceste mărci definesc, pentru mine, luxul prin simplitate și calitate. Mai ales că am avut și norocul să lucrez cu unii dintre cei enumerați mai sus de-a lungul carierei.

Ești căsătorită de aproape un an. Cum ți s-a schimbat viața în toată această perioadă?

Căsătoria pentru mine a însemnat un lucru constructiv, ajutându-mă să mă dezvolt pe plan personal și spiritual, dar și să înțeleg cu adevărat ce înseamnă ca doi oameni să devină o pereche, în adevăratul sens al cuvântului.

Ai realizat o sedință foto mai specială, pentru galeria The Grand Avenue, locul în care se regăsesc unele dintre cele mai importante branduri de fashion aflate în România. Cum a fost această experiență, mai ales că decorul a fost ușor atipic, ședința realizându-se, cu precădere, în decorul special al acestor magazine?

A fost o experiență frumoasă, cred asta pentru că totul s-a întâmplat într-un cadru special, cu o echipă profesionistă din toate punctele de vedere. Pot să spun că m-am simțit în largul meu și rezultatele vorbesc de la sine.

Ai pornit de ceva vreme pe calea antreprenoriatului. Cum ți se pare acest drum și care sunt obiectivele pe care ți le-ai impus?

De curând, am pus bazele unui nou brand – SILKPLICITY – împreună cu prietena mea Bianca Taban, alături de care am pus mult suflet în acest proiect. Ideea a venit în urma experienței din domeniul modei, formată după ani și ani de lucru prin toată lumea. Brandul se numește așa pentru că noi ne bazăm, în primul rând, pe mătase ca material principal, fiind preferatul meu, iar creațiile îmbină exact viziunea pe care o am asupra luxului: simplitate și calitate. Fac asta cu mare plăcere și, din aceste motive, mi-e greu să vorbesc despre ea ca fiind o afacere. Este o combinație reușită între muncă, pasiune și creativitate. Sunt recunoscătoare pentru pentru felul în care evoluează lucrurile, mă bucur că oamenii văd în creațiile noastre entuziasmul pe care îl avem, iar asta cred ca este cea mai mare recompensă pe care o putem primi.

Galerie foto