Înapoi la categorie

Dolce & Gabbana revoluționează prezentările de modă

AccesoriiDesign & TehnologieEvenimenteExperiențeFrumusețeLifestyleModăPovești

Binecunoscutul brand de modă Dolce & Gabbana a anunțat recent că lansează un nou proiect de promovare, sub forma unor show-uri digitale lunare, prin care vor prezenta mini-colecții, cu produse care sunt mult mai convenționale, mai ușor de purtat de către clienți.

Conceptul se numește ‘DG Digital Show’ și a demarat zilele trecute sub forma unor prezentări virtuale găzduite de website-ul propriu și de canalele oficiale de social media ale Dolce & Gabbana, pentru a oferi tuturor celor interesați informații și detalii imediate despre ce urmează să fie disponibil spre vânzare. De remarcat este și faptul că nu mai există acea diferență mare de timp, de până la șase luni, dintre momentul în care sunt prezentate noile ținute și disponibilitatea lor pentru achiziție. În acest moment, grație acestui sistem nou, totul este gata de achiziție imediat după terminarea respectivului mini-show, o premieră în industria de profil. În acest sens, vor exista periodic atât colecții pentru bărbați, cât și pentru femei.

Prima mini-colecție, prezentată la finalul săptămânii trecute, a fost filmată în New York, și abundă de piese care pot fi purtate zi de zi, cum ar fi bulgii, blazere fără mâneci sau tricourile albe cu o croială perfectă. În timpul prezentării, care a avut loc fără nici un spectator, pe măsură ce modelele defilau cu creațiile realizate de cei doi directori de creație ai casei, produsele se listau imediat pe magazinul online. În esență, este vorba de principiul “see-now, buy-now”, un sistem rar întâlnit, până în prezent, în categoria modei de lux, deși a mai fost încercat, în anumite situații, de branduri reprezentantive, așa cum sunt Tom Ford, Tommy Hilfiger sau Burberry.

Sursele din cadrul Dolce & Gabbana spun că astfel de show-uri vor avea loc lunar în următoarea perioadă, chiar dacă se vor suprapune și cu prezentările obișnuite ale casei, cele care sunt deja stabilite în agenda internațională. Acest pariu pe care și-l asumă Domenico Dolce și Stefano Gabbana vine în contextul pandemic actual, care a afectat puternic zona de retail, în special cea de lux. Așa că brandurile consacrate încearcă noi metode de promovare, pentru a-și fideliza publicul și pentru a menține vânzările pe un trend pozitiv. Proiecte similare au fost demarate și de Gucci, acolo unde Alessandro Michele a lansat “Guccifest”, un eveniment digital de anvergură care se desfășoară tot în această perioadă.