Înapoi la categorie

Diesel reinterpretează conceptul “For Successful Living” în noua sa campanie

AccesoriiDesign & TehnologieEvenimenteExperiențeFrumusețeLifestyleModăPovești

Diesel a lansat noua campanie ce însoțește colecția de primăvară-vară 2020 a binecunoscutului brand italian, demonstrând, încă o dată, caracterul îndrăzneț și atemporal al produselor care definesc un stil de viață aparte. În esență, piesa centrală a campaniei Spring/Summer 2020 este un film regizat de François Rousselet, în care acesta pune în scenă un actor dintr-un film cu supereroi pe platourile de filmare, care are o zi mai puțin bună și căruia nu îi prea reușesc scenele. Sătul de situație, acesta revine la rulota sa, se schimbă în îmbrăcămintea din denim Diesel, iese mult mai relaxat, și, ca o simplă consecinţă a faptului că redevine el ȋnsuşi, reușește tot ce nu a putut interpreta inițial.

Conceptul se integrează perfect în strategia de comunicare pe care o abordează Diesel de foarte mulți ani, mai exact în jurul celebrului slogan Diesel – For Successful Living. Acesta a fost creat la începutul anilor ’90, când fondatorul Renzo Rosso și-a dorit o frază care să rămână atât atemporală, cât și autentică pentru dezoltarea unei mărci memorabile. Fraza a consolidat ideea fondatorului de a nu vorbi niciodată de sus cu clienții tăi și de a-i trata ca fiind egali. În timp ce această afirmație a fost inclusă dintotdeauna în comunicările mărcii, Diesel revine astăzi la nucleul său, debutând cu o nouă poveste For Successful Living, celebrând produsul său de bază – denimul și amintind lumii întregi că living successfully înseamnă, de fapt, să rămâi sincer față de tine însuți, timp în care să nu te iei prea în serios.